FESTIVAL INTERNACIONAL DE POESIA DE BCN
El passat dia 21 de Maig a les 21:00h, del vespre, alguns alumnes i professors de l'escola vam assistir a l'acte clausura del 24è Festival Internacional de Poesia de Barcelona. Sent sincer jo anava a la funció amb l’idea de que no m’agradaria i vaig anar per no fer un lleig al grup, però una vegada allà amb tot l’ambient que hi havia al Palau de la Música i amb la gran introducció que hi va haver, hem va començar a intrigar. Quan vaig sortir del Palau vaig acabar impressionat amb mi mateix, vaig sortir i em vaig preguntar : Però com és que m’ha agradat?, i sí m’havia agradat, crec que hem va sobtar més del compte, perquè ja anava amb l’idea equivocada que no m’agradaria. Van actuar diversos poetes d’arreu del món, a mi personalment els que més hem van agradar van ser els poetes l’idioma dels quals entenia a la perfecció ,és a dir, les que van recitar en català o castellà. Va ser mol emocionant el reconeixement que se li va fer a Joan Vergés, un dels poetes que més va agradar a la gent i a mi personalment. Un dels poemes que va recitar que més em va marcar va ser el següent, s’anomena endevinalla i pertany al llibre inèdit “ QUI JUGARÀ A PINYOL”. Si et dic e primer vers, endevinaràs el segon? Si et dic el segon, endevinaràs el tercer? I si et dic tot el poema. endevinaràs que t’estimo? Tal com he dit els aspectes positius he de dir, que no tots les poetes hem va agradar i van se aquells els quals van tenir una forma més freda de recitar i la poesia dels quals no tenia pauses i era molt seguida. En general, vam passar una bona estona i alguns vam descobrir que et poden arribar a agradar coses que no t’esperes.